Przed nami kolejna edycja, już 33: 

w dniach 26 – 27 listopada 2019



 

AKTUALNIE JEST CZAS ZGŁOSZEŃ FIRM DO UDZIAŁU W SPOTKANIACH!

Program będzie znany ok. 1  listopada.

 

 

============================================================================

 

TAK BYŁO W 32. edycji Spotkań!

 

>>  PROGRAM  9.04.2019

 >> Personal Branding – New Age of Recruitment

>> Prawo w służbie telekomunikacji – jak wygląda praca w sektorze publicznym

>> Rekrutacja pod lupą – spojrzenie kandydata vs. rekrutera

>>  PROGRAM  10.04.2019

 >>  Autoprezentacja w trakcie rozmowy rekrutacyjnej

>>  Kariera w biznesie międzynarodowym – praktyczny poradnik

>>  Assessment Center- sprawdź swoje siły w praktyce

____________________________________________

 Szczegółowy opis spotkań 9 kwietnia!

>> Personal Branding – New Age of Recruitment

KornFerry jest globalną firmą konsultingowo-rekrutacyjną. Pomaga klientom połączyć ich strategie prowadzenia biznesu z zasobami ludzkimi, aby zapewnić najlepsze wykorzystanie potencjału organizacji. Pracuje z firmami nad kształtowaniem ich struktur, kadr oraz zakresów obowiązków. Pomaga rekrutować osoby, które będą realizowały założenia firm naszych klientów i przyczyniały się do ich rozwoju oraz podpowiada, jak skutecznie zarządzać zespołem.
Korn Ferry is a global organizational consulting-recruitment firm. We help clients synchronize strategy and talent to drive superior performance. We work with organizations to design their structures, roles, and responsibilities. We help them hire the right people to bring their strategy to life. And we advise them on how to reward, develop, and motivate their people.
”PERSONAL BRANDING
– NEW AGE OF RECRUITMENT”


9 kwietnia, godz. 10.00-11.30,
sala nr 1.024 w budynku Wydziału Neofilologii UW,
ul. Dobra 55
Overview of different types of recruitment processes.
Do’s & don’ts in the interviews.
Building networks with stakeholders/clients/hiring managers.
Recruiter’s mindset when hunting for the right candidate.
Your personal brand in social media.
How to polish up your online profile.

Spotkanie przeprowadzi: Firma Korn Ferry

Zapisy przyjmujemy drogą mailową na adres: biurokarier@adm.uw.edu.pl. W temacie maila prosimy wpisać tytuł spotkania.

>> Prawo w służbie telekomunikacji – jak wygląda praca w sektorze publicznym


Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej jest organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej, pocztowej, oraz gospodarki zasobami częstotliwości. Jest także organem nadzoru rynku w zakresie kontroli wyrobów emitujących lub podatnych na emisję pola elektromagnetycznego, w tym urządzeń radiowych wprowadzonych do obrotu handlowego w RP.
Do głównych zadań Prezesa UKE należy:
• analiza, regulacja i kontrola rynku telekomunikacyjnego,
• gospodarka zasobami częstotliwości,
• gospodarka zasobami numeracji telefonicznej,
• kontrola spełniania wymagań z zakresu kompatybilności elektromagnetycznej,
• analiza, regulacja i kontrola rynku pocztowego.
Misją Prezesa UKE jest zapewnianie obywatelom dostępu do nowoczesnych usług telekomunikacyjnych i pocztowych na rozwijającym się rynku oraz w dynamicznym otoczeniu międzynarodowym.
Wizją Prezesa UKE jest pełnienie roli obiektywnego, merytorycznego oraz wiarygodnego moderatora rozwoju rynku, działającego ze zrozumieniem potrzeb społeczeństwa oraz zasad funkcjonowania sektora przedsiębiorstw.

”PRAWO W SŁUŻBIE TELEKOMUNIKACJI
– JAK WYGLĄDA PRACA W SEKTORZE PUBLICZNYM”
Spotkanie zostanie przeprowadzone w innym terminie.

>> Rekrutacja pod lupą – spojrzenie kandydata vs. rekrutera

 

Maspex jest właścicielem najbardziej rozpoznawalnych pozycji na rynku spożywczym, które od lat cieszą się zaufaniem konsumentów i uznaniem ekspertów z branży w Polsce jak i za granicą. Jakie to marki? Między innymi: Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa i Plusssz.
Mamy siłę, odwagę i umiejętności potrzebne, by opracowywać i wprowadzać nowatorskie projekty, pokonywać kolejne wyzwania.
Centrala firmy znajduje się w Wadowicach pod Krakowem. To tutaj zlokalizowanych jest większość działów i zapadają kluczowe decyzje. Ale nie tylko – zapraszamy również do naszego biura w Warszawie oraz Centrum Logistyczno-Dystrybucyjnego w Tychach. Jesteś zainteresowany inną lokalizacją? Mamy zakłady i oddziały w wielu miejscach w Polsce, co jest naszym niekwestionowanym atutem.
Nasi pracownicy zasilają Maspex w pomysły, pozytywną energię, wiedzę, umiejętności i sukcesy. To dzięki nim możliwy jest ciągły rozwój naszej firmy. A dzięki staraniom Maspeksu możliwy jest ciągły rozwój naszych pracowników. I tak się wzajemnie napędzamy!

”REKRUTACJA POD LUPĄ – SPOJRZENIE KANDYDATA VS. REKRUTERA”
Spotkanie odbędzie się w innym terminie.

____________________________________________

  Szczegółowy opis spotkań 10 kwietnia!

 >>  Autoprezentacja w trakcie rozmowy rekrutacyjnej

 

TARGET Executive Search Poland należy do TARGET Executive Search CEE, firmy rekrutacyjnej założonej w 1994 roku w Austrii. Obecnie istnieją biura w Austrii, Bułgarii, Czechach, na Węgrzech, Rumunii i na Słowacji i w Polsce, zatrudniające łącznie 35 konsultantów. Oprócz wymienionych krajów TARGET prowadzi rekrutacje także w innych częściach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym na Ukrainie, w Gruzji, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Albanii . TARGET posiada takze partnerów w innych krajach europejskich , w tym szczególnie aktywne są nasze relacje i współpraca z heahunterami z rynku niemieckiego.
TARGET Executive Search działa w Polsce od 2004 roku prowadzi projekty rekrutacyjnej dla międzynarodowych i polskich firm, działających w takich branżach , jak : budownictwo i nieruchomości, consultunig, edukacja, farmacja, fmcg, media, przemysł, sektor chemiczny, sektor transportowo logistyczny usługi finansowe.
Koncentrujemy się na poszukiwaniu, przede wszystkim, bezpośrednich i docieraniu do kandydatów o najwyższych kompetencjach zawodowych.

Nasze biuro zlokalizowane jest w Warszawie, ale rekrutacje prowadzimy dla klientów, którzy zlokalizowani są na terenie całej Polski.

”AUTOPREZENTACJA W TRAKCIE ROZMOWY REKRUTACYJNEJ”

10 kwietnia, godz. 11.00-12.30,
sala nr 1.024 w budynku Wydziału
Neofilologii UW, ul. Dobra 55
Podczas warsztatu odpowiemy na pytania:
- jak przygotować się, aby dobrze wypaść na spotkaniu rekrutacyjnym?
- na co zwracają uwagę Rekruterzy?
- czego oczekują pracodawcy od osób wchodzących na rynku pracy?
- co robić a czego nie robić na spotkaniu rekrutacyjnym?

Warsztat przeprowadzą: Pani Joanna Dulniak i Pani Magdalena Kijewska z firmy TARGET Executive Search Poland

Joanna Dulniak - Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego; 20 lat doświadczenia w zakresie prowadzenie projektów rekrutacyjnych i hr, w tym assessmnetów, audytów managerskiech, outplacementów, doradca kariery. Główne specjalizacje: produkcja, sektor chemiczny, budownictwo i nieruchomości.

Magdalena Kijewska - Absolwentka Wydziału Psychologii SWPS; 10 lat doświadczenia : rekrutacje, audyty managerskie, doradca kariery. Główne specjalizacje: transport i logistyka, firmy doradcze/ konsultingowe, produkcja.

Zapisy przyjmujemy drogą mailową na adres: biurokarier@adm.uw.edu.pl. W temacie maila prosimy wpisać tytuł spotkania.

>>  Kariera w biznesie międzynarodowym – praktyczny poradnik

 

MK Business Link Sp. z o.o. jest wiodącą firmą doradztwa strategicznego i prawno-finansowego, wspierającą polskie firmy w procesie wejścia na rynki zagraniczne, w tym w szczególności Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zrealizowaliśmy liczne projekty z zakresu rozwoju biznesu, doradztwa strategicznego, implementacji modeli biznesowych dla klientów polskich i zagranicznych.
Firma specjalizuje się we wsparciu firm z trzech obszarów, tj. IT i Nowe Technologie, Farmacja i Kosmetyki, Budowa i Wyposażenie obiektów (mieszkalnych, usługowych, hotelowych).

Nasz zespół składa się z konsultantów polskich, jak i rezydentów GCC/Indii/Pakistanu, z doświadczeniem w międzynarodowych firmach doradczych, jednostkach rządowych ZEA oraz w biznesie różnych regionów.

”KARIERA W BIZNESIE MIĘDZYNARODOWYM – PRAKTYCZNY PORADNIK”

Spotkanie zostanie przeprowadzone w innym terminie.

>>  Assessment Center- sprawdź swoje siły w praktyce

 

ProData Consult jest jedną z największych międzynarodowych firm konsultingowych z siecią placówek w Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Holandii i w Polsce. Zatrudniamy najlepszych na rynku Specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Prowadzimy na co dzień kilkadziesiąt rozwojowych projektów w każdej branży zatrudniając ponad 400 specjalistów IT.

Jako firma hołdujemy skandynawskiej kulturze pracy, nastawionej na osiąganie celów z zachowaniem równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Cechą, która nas wyróżnia jest elastyczne i indywidualne podejście do każdego pracownika. Budujemy partnerskie relacje przez otwartą komunikację oraz wspólne tworzenie kultury organizacyjnej. Cenimy inicjatywę, pasję oraz zaangażowanie.

”ASSESSMENT CENTER- SPRAWDŹ SWOJE SIŁY W PRAKTYCE”

10 kwietnia, godz. 15.00-16.30,
sala nr 1.024 w budynku Wydziału
Neofilologii UW, ul. Dobra 55
Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się
czym jest Assessment Center i sami będą mieli okazję
wziąć udział w przykładowych zadaniach!

Warsztat przeprowadzi: Pani Joanna Witulla z ProData Consult Sp. z o.o.

Zapisy przyjmujemy drogą mailową na adres: biurokarier@adm.uw.edu.pl. W temacie maila prosimy wpisać tytuł spotkania.